Una din posibilele motivatii in pescuitul de competitie

Stiu ca sint pescar prost , dar ....cind ma uit in jurul meu prind curaj

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Trabucco Team Romania

Totul a inceput dintr-o pasiune comuna : pescuitul stationar de competitie. 
Era iarna , sezon mort de competitii si de mers la pescuit , iar in acest anotimp singura consolare erau povestile telefonice interminabile cu prietenii din tara .Discutam cu Tudose si  , din vorba in vorba , am ajuns sa discutam despre echipe , despre formarea unei echipe . Am inceput sa ne numaram ...si eram numai  trei : eu , el si Nelutu Lupei ,.... dar era un inceput . L-am sunat si pe Nelutu si a fost de acord , ramanind sa ne gindin la inca , minim , doi membrii si eventual la un sponsor , sau mai bine zis la surse de finantare . Foloseam toti trei , in marea majoritate , scule Trabucco , si cum stiam ca vechea echipa Trabucco tocmai raposase , ne-am hotarit sa-i propunem lui Gigi Moroiu , reprezentantul Trabucco pe Romania , reactivarea echipei dar intr-o alta formula . Ideea a fost primita cu bratele deschise din partea lui Gigi  , stabilind niste reguli clare in ceea ce priveste asteptarile noastre de la un sponsor si asteptarile sponsorului de la noi . Respectind ambele parti regulile stabilite , am eliminat orice tensiuni care puteau aparea pe parcurs , si ca dovada colaborarea merge perfect si acum.
                In primavara au inceput concursurile , si trebuia sa ne complectam efectivul , intrucit eram numai trei . Prima "victima" luata in colimator , in urma unui concurs la Cornesti ,  a fost Andrei Ghioghiu , dar mult mai cunoscut ca  "Micutu" Andrei .
       

     Aici am fost pus intr-o mare dilema : dupa calcule , daca , cistigam sectorul si il bateam pe Micutu , cistiga Lupei concursul , iar daca ma batea Micutu in sector si iesea pe  unu cistiga el concursul . Eram pus in postura de a alege intre doi prieteni , si am hotarit sa pescuiesc normal , sa fac un rezultat cit de bun pot , in conditiile in care Micutu era in dreapta mea . Dupa o lupta cot la cot pina in ultimul minut am cistigat sectorul , si a cistigat Lupei concursul , Micutu iesind pe doi , dar s-a dovedit ca Lupei l-ar fii cistigat oricum avind o cantitate mai buna in cazul balotajului . M-am scos , am iesit cu fata curata.

                 La acel concurs participase si Gigi Moroiu

si am profitat de faptul ca a putut si el sa-l "observe" pe Micutu  , cerindu-i parerea dupa concurs in privinta cooptarii acestuia in echipa . A fost de acord fara nici o ezitare , mai mult spunindu-ne ca noi sintem cei care hotarim componenta echipei , cunoscindu-ne mult mai bine intre noi , decit ne cunostea el. I-am propus lui Micutu sa vina la noi  ,  a acceptat  , si s-a dovedit o alegere foarte inspirata , confirmindu-si valoarea ca pescar in concursurile care au urmat , cum este si cazul acestui concurs , trecind parca prea usor "neobservat" de catre pescarii din tara 
                                                                              
    Urmatoarea "victima" luata in colimator , a fost Tudor Bodocan , pentru care toti componentii echipei am fost de acord ca este un talent inascut , si un pescar cu multe de spus pe viitor. Nu ne-am inselat , este noul Campion National al Romaniei , si inca nu a terminat tot ce a avut de spus in domeniul competitiilor ............
               Nu am vazut un impatimit mai mare al pescuitului pina sa-l cunosc pe Tudor . Are pescuitul in singe , tremura daca nu iese pe balta.
              In urmatorul an am trecut la achiizitii noi , suparati dupa esecul de la finala pe echipe. Ne-am asumat greselile , dar am ramas impreuna si nu ne-am destramat .......
Au urmat Puiu Szatmari 
de la proaspata dezmembrata echipa a Bihorului cit si Cristi Malita 

, doi  pescari care promit mult pe viitor si in care , noi pensionarii (adica eu si Tudose) , ne punem mari sperante.
         Va pot spune cu mana pe inima ca la capitolelele , intelegere , prietenie , colaborare , consens , buna dispozitie ....nu ne bate nimeni . La pescuit mai avem de lucrat .....dar prindem curaj cind ne uitam in jurul nostru.

Un comentariu: